Saturday, July 9, 2011

Giveaway by c.r.a.f.t.y a.n.i.Q.u.e


Sejak kecil, saya suka tidur sambil memeluk bantal. Andai kata bantal hanya ada satu, saya rela tidur tak berbantal asalkan bantal yang ada dapat dipeluk. Habit ini terbawa-bawa sampai sekarang dan bila kawan-kawan rasa pelik, saya suka kata, 'tidur peluk bantal ni dapat mengelakkan penyakit seperti paru-paru berair.. sekurang-kurangnya, bantal ni dapat jadi protector kepada paru-paru kita dari terdedah kepada kipas . .' hehe. Padahal kesahihannya saya pun tak pasti..

***********
Bila mula-mula tahu tentang giveaway dari Kak Ann ini, saya rasa sangat excited....siap termimpi-mimpi:-)
Saya termimpi-mimpikan cushion cover L for Love ini selama 3 hari berturut-turut. 

SAYA MAHUKAN CUSHION COVER INI KERANA saya mahu gantikan bantal peluk yang sedia ada. 
Sejak akhir-akhir ini, saya selalu mengalami mimpi buruk. Mimpi hantu, mimpi ditimpa kejadian tak diingini, mimpi dikejar lanun, mimpi terjatuh basikal, dan macam-macam lagi...


Kawan-kawan saya kata, itu effect dari corak pillow case yang saya guna sekarang. Corak skull yang memenuhi pillow case itu mungkin memberi impact yang buruk pada mimpi saya. Jadi, mereka sarankan agar saya mencari bantal baru. Saya rasa, kalaulah saya memeluk bantal yang bertemakan LOVE, mesti mimpi-mimpi saya yang mendatang hanya yang indah-indah belaka...

Alangkah indahnya tidur yang aman tanpa igauan mimpi ngeri dengan memeluk bantal L for Love..:-)


(^_^) (^_^) (^_^)


Untuk maklumat lanjut, sila klik sini. Tarik tutup penyertaan 10 Julai. Jom ramai-ramai kita join!!!!

5 comments:

~Tinkerstar@shine~ said...

Haha,good luck dlm mjd the lucky winner~

amani said...

hehe..thanks(^_^)
wish me luck

amani said...

jom kita ramai2 join:-)

MamaDaniel said...

amani... awak menang!!! tahniah ek! :)

amani said...

hehe..yeayy..alhamdulillah:-)
tq akak:-)..tau pasal giveaway ni pun dari blog akak~

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...