Sunday, June 26, 2011

special request bag

this small bag is a request from my mom. She wants to gift it to her dear friend at school. It is simple and cute~ I hope my mom's friend would like the bag

It's funny though. I've been wanting to make a bag for my mom since forever but she always ask me to focus on my business first. She said that I could make one for her later. Now that her friend got this bag, I asked her, 'mak tak jeles ke...mak pun tak ada beg macam ni?' (don't you envy your friend? You yourself haven't got any bag like this)

guess what was her answer?

'mak nak jugak, tapi nanti-nanti lah.....'
(I want one too, but not now....)

----------

I don't have much times left to crochet. I hope in this 2 months times, I would be able to make bags for my mom and not to forget a bag for my dear model too!

8 comments:

M a W a D D a H said...

utk adah? nak jugak...hehehe...

just kidding...:)

amani said...

hehehe..adah terer crochet, boleh cuba buat sendiri:-P

mel said...

You are really talented in crochet...luv your work! Akak pun dulu2 belajar kat usm, engineering campus. Ada sorang kakak senior tu sambil lepak tengok tv pun, rancak aje mengait. Akak blh lah sikit2 mengait tapi kena tengok buku...hehehe. Masa study, blh jer mengait utk hilangkan stress belajar....

amani said...

tq akak:-)
a ah, plan nak bawak jugak benang sikit2..kalau boring2 boleh ngait nanti.. engineering campus kat nibong tebal kan kak?insyaAllah nanti saya health campus di kubang kerian...terima kasih sudi singgah blog saya~!

farahana said...

akak ada makcik, org panggil che tom jga, dia dok kl laa nih.

amani said...

ye ka kak? best nama ni, selama-lamanya jadi muda...:-)

kak gojes said...

comel aje...awak guna benang apa ni?

amani said...

tq ye:-)
guna benang nona:-)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...